In de media

Regelmatig verschijnen onderzoeken van Stadspeil in de media. Hieronder volgt een overzicht van de artikelen waarin onderzoek van Stadspeil wordt genoemd.

Bugaboo wil klantrelatie verstevigen (Telecommerce Magazine - 19 december 2011)

Door middel van de Bugaboo Donkey Feedback Monitor wil kinderwagenproducent de relatie met zijn klanten verstevigen. De ervaringen en tips van kopers van de Bugaboo Donkey worden gebruikt voor de verdere ontwikkeling van het product. Lees het hele artikel »

Bugaboo introduceert feedback-programma (Marketing Tribune - 16 december 2011)

Gelijktijdig met de introductie van de innovatieve Bugaboo Donkey introduceert Bugaboo de Bugaboo Donkey Feedback Monitor: Kopers van de Bugaboo Donkey worden actief betrokken bij de verdere ontwikkeling van het product door mee te werken aan onderzoek waarin ze hun ervaringen en tips delen. Deelnemers zullen, na een eerste check-in, op gezette tijden gevraagd worden feedback te leveren die toegespitst is op de gebruikssituatie welke op dát moment voor hen relevant is. Lees het hele artikel »

Efteling meest inspirerende merk van Nederland (CLC-Vecta - 5 oktober 2011)

De Efteling wordt door Nederlanders als het meest inspirerende merk van Nederland gezien, gevolgd door IKEA, Apple, Albert Heijn en Samsung. Inspirerende merken onderscheiden zich door hun visie, track record, productinnovaties en producten. Merken met een positieve boodschap en tastbare proposities doen het goed. Merken blijven vooral gebruiksartikelen, relaties blijken moeilijk te bouwen. Dit blijkt uit de Inspirational Image Index ‘11 van Synergie, Stadspeil en MindWorld, onderzocht onder ruim 1.450 respondenten. Lees het hele artikel »