Online recensies

Onlangs ontdekte ik het voor mij grootste voordeel aan online winkelen tot nu toe: de recensies die mensen plaatsen bij de kledingstukken. Bij een mooi vest dat ik op het punt stond te kopen, had iemand vermeld dat deze na een paar keer dragen al ging pluizen. Goede reden om hem niet te kopen. Hoe handig zou het niet zijn om zulke recensies te lezen over bedrijven waar je op het punt staat zaken mee te gaan doen?

Persoonlijk zou ik het super interessant vinden wat de ervaringen van anderen zijn. Je zou op bijvoorbeeld LinkedIn een recensie over bedrijven kunnen plaatsen zoals dat nu al kan voor personen. Tegelijkertijd realiseerde ik me dat ik zelf niet zo snel een kritische recensie over een samenwerkingspartner zou plaatsen. Daarmee kun je je meteen afvragen wat de waarde is van een recensie. In ieder geval degenen die door mij geschreven zijn. Daarnaast vroeg ik me ook af wat zou men schrijven over Stadspeil? Uit ons klanttevredenheidsonderzoek zou je denken vooral positieve dingen. Met een prachtige 8,5 gemiddeld op klanttevredenheid. Ik zou bijna willen zeggen: kom maar op met die online recensies.

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>